Search This Blog

Thursday, July 16, 2009

Bulletproof


Oto ciąg dalszy moich ekseprymentów z dziurawymi rajstopami. Tym razem wzięłam ciensze i "potraktowałam" je tarką do warzyw. Efekt myślę, że najlepszy z dotychczasowych. Oprócz tego mam na sobie czarną mini z zamkiem, którą sama zaprojektowałam. Mogliście ją już zobaczyć przy tej okazji. Ps. Ostatnio moje dwa ulubione blogi streetfashion to Copenhagen Street Style i Stockholm Street Style - prawdziwe kopalnie inspiracji, polecam!

ENGLISH: I continue experimenting with ripped tights. This time I took thinner material and used a grater. I think it looks better than before. Apart from that I'm wearing a miniskirt with a zip which I designed by myself (I've already shown it here), new top from Zara and a studded belt which my sister and I found in second-hand shop yesterday (it cost about 1 euro). PS: My current obsession: Stockholm Street Style and Copenhagen Street Style - a real source of inspiration.

Music: La Roux - Bulletproof




fot. Magdalena


skirt - my project
top - Zara
shoes - H&M
belt - second hand
bag - vintage

No comments:

Post a Comment