Search This Blog

Saturday, September 26, 2009

Another sunny day

Kilka dni temu doszły do mnie smutne wieści o tym, że dziewczyny z Vintage Hunters zamykają swój sklep. To jeden z pierwszych polskich internetowych vintage shopów, a mój ulubiony. Szkoda. Mam nadzieje, że dziewczyny dadzą o sobie jeszcze znak w świecie mody, bo są naprawdę świetne w tym co robią. Tymczasem chciałam Wam pokazać oldschoolową bluzę, którą pół roku temu dostałam w prezencie od Vintage Hunters. Bluza sprawdziła się w chłodne letnie wieczory i pewnie sprawdzi się w nachodzące jesienne chłodne dni. Miłego weekendu!:)

ENGLISH: I got this sweatshirt a couple of months ago from Vintage Hunters. It is one of the first Polish online vintage stores and it was my favourite. Today they close the store. That's bad news. Although you can still buy clothes there until today. Have a nice weekend:)


fot. Magdalena

No comments:

Post a Comment